O altfel de problemă

        Astăzi domnul diriginte "ne-a mustruit" un pic la aflarea veștii ca marea majoritate a copiilor nu prea au folosit blogul,  așa ca mi-am propus sa scriu ceva, dar ce ? 
        Aici  m-am blocat,  și după multe  și multe minute în care inspirația mi-a lipsit cu desăvârșire mi-am adus aminte ce  definește această clasă: INFORMATICA. Atunci, am realizat ca ce ar fi mai frumos decat o problemă la info care sa incheie un  șfarsit de clasa a 9-a.
    Domnul diriginte Marinel Serban are 31 de elevi frumoși  și destepți, fiecare elev are cate o valoare, dar nu o  știe exact  și are 4 ani la dispoziție ( în cazul nostru au mai ramas trei) pentru a afla valoarea sa  și valorile colegilor. Sa se scrie un program in C++ care  citește de la catalog 31 de valori  și determină in mod eficient din punct de vedere al timpului de executare   și al memoriei valoare corespunzatoare fiecarui elev. Programul va  afișa valorile in ordinea alfabetică a numelor in  fișierul "racovita9A.out". Vă dau un indiciu, secretul rezolvării stă chiar la începutul problemei.

Comentarii

Postări populare