Teza din sem 2 al clasei a 9-a a constat in realizarea unui joc in C++. Initial m-a speriat destul de mult lucru asta, mai ales ca eu nu avem cunostintele  pe care le dobansisera colegilor mei ( nici nu prea stiam bine cum sa declar variabilele unei probleme la inceputul semestrului), eu transferandu-ma in sem al 2-lea la mate-info.
Treptat am inceput sa ma documentez despe tot felul de jocuri si despre functiile care dau viata jocului. Pot spune ca am cazut intr-o echipa foarte buna, cu niste fete exemplare. Bineinteles ca asteptarile noastre la ascest joc erau unele foarte mari, initial am vrut ca labirintul sa se miste in jurul caracterului si nu invers ( din ce am gasit noi, acest lucru era posibil doar in Allegro), ca labirintul sa se lumineze pe parcurs ce personajul inainteaza si sa se intunece in urma lui. Momentan aceste lucruri sunt doar aspiratii, repet, momentan, pentru ca asa a fost si jocul la inceput, o aspiratie, un ideal, dar pe parcus s-a materializat si a prins un contur foarte frumos.
 Gama de jocuri prezentata de colectivul clasei a 9-a A a fost una foarte vasta, lucrandu-se chiar si in SDL, apeland la diverse functii, etc. Jocurile au fost foarte bine structurate si prezentat

.








Comentarii

Postări populare